Son Dakika | Silifke Belediye Başkanı dahil 8 kişi tutuklandı

Silifke Cumhuriyet Başsavcılığı tarafından yürütülen soruşturma kapsamında gözaltına alınan 19 kişi, jandarmadaki işlemlerinin ardından adliyeye sevk edildi. Nöbetçi mahkeme, 8 kişi için tutuklama 11 kişi için ise adli kontrol şartı kararı verdi. TUTUKLANAN İSİMLER ORTAYA ÇIKTI Mahkeme, Belediye Başkanı Mustafa Turgut, Silifke Belediyespor Kulübü Başkanı Sait Oğuz, Belediye Başkan Yardımcıları Şerife Yörükçü ve Ezgi Erdağ Demirtaş, Özel Kalem Müdürü Ersin Servi, Ayniyat Müdürü Erdoğan Gürbüz, festival organizasyon yüklenicisi Erman Fatih Kirişiçi ile muhasebe biriminden Osman Yılmaz‘ın tutuklanmasına karar verdi. 11 kişi ise adli kontrol şartıyla serbest bırakıldı. NE OLMUŞTU? Silifke Cumhuriyet Başsavcılığı, belediye bünyesinde gerçekleştirilen bazı ihaleler, doğrudan temin işlemleri,…

Levent Koç AKP’ye geçti, Melih Gökçek nasıl çark edeceğini şaşırdı

CHP’den istifa eden Haymana Belediye Başkanı Levent Koç, AKP’ye katıldı; Koç’a parti rozetini Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan tarafından takıldı. Koç’un AKP’ye geçişinin ardından, eski Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Melih Gökçek’in daha önceki açıklamalar yeniden gündeme geldi. Gökçek, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, Haymana Belediyesi ile Ankara Büyükşehir Belediyesi arasında yaşanan pankart tartışmasının ardından Levent Koç ile Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Mansur Yavaş arasında görüşmeler yapıldığını öne sürdü. ‘400 MİLYON TL ALDI’ Gökçek, “Mansur, Haymana Belediyesi’ne bu hafta içinde 400 milyon veriyor. Mansur’a anlayacağı dilden hitap etti; Mansur’dan parayı aldı” ifadelerini kullandı. Gökçek, paylaşımının devamında şu ifadelere yer verdi: “Levent Koç,…